VI UTVECKLAR
Vi bygger relationer som håller – och växer med våra kunder
Vår allra första kund har varit med oss sedan 1998 – och är fortfarande kvar.
Det säger något om hur vi arbetar.
Vi har våra rötter i den offentliga sektorn, där kraven på tillförlitlighet och långsiktighet är höga. Genom åren har vi utvecklat lösningar tillsammans med våra användare – alltid med fokus på att förenkla vardagen och skapa verkligt värde.
Nu tar vi nästa steg.
Med samma engagemang och stabilitet öppnar vi upp för fler – och hjälper även privata företag att digitalisera sin fordons- och nyckelhantering på ett smartare sätt.
Vår vision är tydlig, Framtidens fordondonsadministration – tillgänglig idag!
Med Portify får du inte bara ett system – du får en partner som kontinuerligt förbättrar, utvecklar och anpassar lösningen efter verkligheten. Vi hjälper er att digitalisera och automatisera det som tidigare varit manuellt, stressigt och ineffektivt.
Så att ni kan fokusera på det som är viktigast – tryggare, smidigare och smartare arbetsdagar.
Vi är Portify – och vi gör arbetsdagen enklare för våra användare …på riktigt!
Vi är ett utvecklingsteam med en tydlig idé: att skapa smarta digitala lösningar som underlättar arbetsvardagen för våra användare.
Allt började med ett konkret behov: att hantera fordon, bokningar, nycklar osv. på ett säkrare och smidigare sätt. Idag har vi vuxit till en komplett plattform för fordonsadministration – med smart bokning, automatiserade nyckelskåp, effektiv skadehantering och tydlig statistik i ett och samma system.
Men det är inte bara funktionerna som gör skillnad – det är vårt sätt att arbeta.
KONTAKTA OSS GÄRNA OM DU VILL VETA MER OM PORTIFY – FLEET INTELLIGENCE
Växel: +46 (0)10 585 08 70